گلایه داریوش ارجمند بابت عدم تحقق کمک مالی ۲۰ میلیارد تومانی محقق می‌شود؟

سالاری گفت: کمک مالی ۲۰ میلیارد تومانی در بودجه سال ۱۴۰۲ موسسه پیش‌بینی شده و بدون هر گونه محدودیت و نگرانی پرداخت خواهد شد.

محمود سالاری، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره گلایه داریوش ارجمند در ارتباط با پرداخت نشدن کمک مالی ۲۰ میلیارد تومانی رئیس جمهور به موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: امسال طبق اعلام رسمی، موضوع از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع در مراسم تجلیل از هنرمندان متولد اردیبهشت مطرح شد و طبق مذاکراتی که با محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته‌ام، این کمک در بودجه سال ۱۴۰۲ موسسه پیش‌بینی شده و بدون هر گونه محدودیت و نگرانی پرداخت خواهد شد.

رئیس هیئت امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت اظهار کرد: طبق روال معمول در سه ماهه ابتدای هر سال در بسیاری از نهاد‌های اجرایی مشکلاتی درخصوص کمک‌های مالی وجود دارد که به مرور حل و فصل می‌شود و قطعا تکریم هنرمندان پیشکسوت به عنوان سرمایه‌های اجتماعی کشور و حمایت از موسسه هنرمندان پیشکسوت از اولویت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این موضوع نباید باعث نگرانی اعضای موسسه شود.

پیش از این داریوش ارجمند، بازیگر در مراسم تجلیل از هنرمندان متولد تیر و مرداد از عدم تحقق بودجه‌ای که قرار بود به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت تعلق گیرد، گلایه کرد و گفت: مرد است و قولش. قرآن می‌گوید به عهد خود وفا کنید. ۱۵ ماه پیش آقای رئیسی قولی به یکی از همکاران ما دادند که هنوز خبری از آن نیست.

وی خطاب به رئیس جمهور تأکید کرد: آقای رئیسی یک شاهی از ۲۰ میلیاردی که شما قولش را داده‌اید به ما نرسیده است. به قول خود وفا کنید که مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بتواند نفس بکشد.

این هنرمند ادامه داد: آقای رئیسی امروز که دیگر عضو شانگ‌های هم شدیم پس پول ما را که قولش را داده‌اید بدهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار